Kuulemma kirjoitukseni ovat hiukan vaikeatajuisia. :-D Spank me, bad monkey, kirjoita ihmisten kieltä!
Hmmmm.

Motivaatio on aika lailla vieläkin kateissa. Olen sentään piirtänyt jotain vaikka se on vielä jotensakin vaikeaa, enkä pysty tekemään sitä puolta tuntia kauempaa ilman sormieni hidasta hapuilua kaulani ympärille ynnä muita ahdistavia tunteita tämänkin yrityksen turhuudesta. Niin tiedän, olen liikaa yksin sisällä jne. Onnekseni kämppiksellä on meneillään pointsi-painonpudotusohjelma ja hän on saanut revittyä minua mukanaan tunnin lenkeille päivittäin. Verrattain hauskalta puuhalta tuntuu, hänen sitoumuksensa on liikuttavan ihailtavaa ja sitä alkaa jo itsekin miettiä pitäisikö sitä miettiä pari kertaa mitä suuhunsa ensi kerralla laittaa. Harmi että olen näin saakutin laiska.
Koulutöitä alkaa kasaantua, joiden deadline on jossain ensi kuussa, joten on liian helppoa jättää ne kasautumaan myöhemmälle ajalle. Kirjatenttien kirjat pitäisi käydä etsimässä jostain jossain vaiheessa. Ja.. lukea?
Muuta innokkaammin olenkin sitten hakannut koskettimiani, jotka lepäävät tuossa vakipäivystyspaikkani eli tietokoneen vieressä. Ne ylivaikeat nuotit, mitä kasautui takavuosina nurkkiin, ovat yhtäkkiä muuttuneet suorastaan kakun paloiksi, ja kynäkin pyörii ketterämmin sormissa. Voi ihanaa, tästä minulle ei ole mitään hyötyä!
Luultavasti tämä lauantai-ilta menee tämän Kozel-oluen ja Guild Warsin parissa.